A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor publice vacante în cadrul
Direcţiei Finanţe
a Consiliului Raional Leova
Informaţia necesară:
1. Denumirea autorităţii publice: Direcţia Finanţe a Consiliului Raional Leova
2. Sediul autorităţii: or. Leova, str. Independenţii nr.5 biroul 36.
3.Denumirea funcţiei publice vacante:
Specialist superior în secţia elaborarea şi administrarea bugetului.
a) scopul general al funcţiei:
Elaborarea politicilor bugetar-fiscale, precum şi contribuirea la dezvoltarea continuă a planificării multianuale.
b) sarcinile de bază ale funcţiei:
elaborarea, prezentarea spre aprobarea şi analiza executarii a bugetelor locale;
asigură întocmirea repartizării pe luni a veniturilor şi cheltuielilor bugetului UAT în conformitate cu Regulamentul privind modul de elaborare, aprobare şi modificare a repartizărilor pe luni ale veniturilor şi cheltuielilor bugetelor UAT, aprobat prin ordinul Ministerului Finanţelor;
analizează devizile de cheltuieli, reţelei statelor şi contingentelor instituţiilor bugetare
verificarea corectudinii întocmirii listelor tarifare ale personalului din instituţiile bugetare
controlul realizării măsurilor de optimizarea a cheltuielilor bugetului
Cerinţe specifice
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente în: finanţe, finanţe şi bănci, finanţe şi asigurări, bănci şi burse de valori, studii în economie;
Experienţă profesională: staj minium 12 luni de experienţă profesională în domeniu.
Cunoştinţe:
Abilităţi de utilizare a computerului Microsoft Excel;
Cunoaşterea limbei de stat şi a limbii ruse la nivel avansat.
Abilităţi:
Lucrul în echipă, mobilizare în activitate, soluţionarea problemelor, comunicare eficientă.
Atitudini/Comportamente:
Respect faţă de oameni; incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune dosarul pentru concurs personal/prin poştă/prin e-mail. Dosarul urmează să conţină:
Bibliografia în baza căreia vor fi formulate
întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă
de Specialist în secţia elabiorarea şi administrarea bugetului
Constituţia Republicii Moldova (Monitorul Oficial nr.1 din 12 august 1994).
Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public (Monitorul Oficial nr. 74-75/243 din 11 aprilie 2008);
Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (Monitorul Oficial nr. 230-232/840 din 23 decembrie 2008);
Legea nr.16 din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese (Monitorul Oficial nr.72-75/231 din 13 aprilie 2012).
Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (Monitorul Oficial nr.55-56/249 din 17 martie 2009);
6. Legea nr.181 din 25.07.2014 finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale (Monitorul Oficial nr.223-230/519 din 08 august 2014)
Legea nr. 397-XV din 16 octombrie 2003 privind finanţele publice locale (Monitorul Oficial nr.248-253/996 din 19 decembrie 2003)
Actele necesare pentru participare la concurs pot fi depuse pînă la :
data de 20 Septembrie 2018, ora 17.00, bir. 36, et. III, Consiliul Raional Leova, Direcția Finanțe.
Contacte: tel: (0263) 22850.
Parlamentul Republicii Moldova
http://parlament.md/
http://gov.md/
Președinția Republicii Moldova
http://www.presedinte.md/
http://cancelaria.gov.md/
http://date.gov.md/
Centrul de Guvernare Electronică
http://egov.md/ro
Registrul de Stat al Actelor Locale
http://actel