Consiliul Raional Leova anunţă desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de auditor intern în cadrul aparatului preşedintelui raionului.
ANUNŢ
Consiliul Raional Leova
anunţă desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de auditor intern în cadrul aparatului preşedintelui raionului
Scopul general al funcţiei:
- Asigură și acordă consiliere entităților subordonate pentru buna administrare a veniturilor și a cheltuielilor publice, perfecționând activitățile la nivelul instituției publice.
Sarcinile de bază:
-
Desfășoară activitatea în conformitate cu actele normative elaborate și aprobate de Ministerul Finanțelor;
-
Efectuează Auditul intern în cadrul aparatului președintelui raionului și serviciile subordonate Consiliului raional Leova;
-
Prezintă autorităților publice centrale în termen raportul anual de activitate pentru anul precedent; Carta de audit intern; copia de pe planul anual al activității de audit intern; copia de pe planul strategic al activității de audit intern.
-
Efectuează misiuni de audit intern conform programării aprobate de președintele raionului;
-
Efectuează controale interne de detectare, comunică cu președintele raionului semnalând prin raport rezultatul controalelor interne.
Condiţii de participare la concurs:
Condiţii de bază:
-
deţine cetăţenia Republicii Moldova;
-
posedă limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
-
are capacitate deplină de exerciţiu;
-
nu a împlinit vârsta de 63 ani;
-
este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
-
are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
-
în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
-
nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
-
nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, de licenţă, în domeniul: Economiei, Juridic, Administrație Publică.
Experiență: minimum 1 an experiență în domeniu s-au în Administrația Publică.
Cunoştinţe:
-
să posede cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și economico-financiar;
-
să posede cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul economico-financiar;
-
să cunoască programele de operare la calculator: Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Abilităţi:
Lucrul cu informaţia, lucrul în echipă, planificarea, organizarea, analiza şi sinteza, conducerea şi controlul, elaborarea documentelor, instruirea, motivarea, mobilizarea, soluţionarea problemelor, comunicarea eficientă.
Atitudini/Comportamente:
Respect faţă de oameni; incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Dosarul urmează să conţină:
-
formularul de participare;
-
copia buletinului de identitate;
-
copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi sau/de specializare;
-
copia carnetului de muncă;
-
cazierul judiciar;
-
declarația pe propria răspundere.
Bibliografia concursului:
-
Constituţia Republicii Moldova
-
Acte normative în domeniul serviciului public
-
Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
-
Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
-
Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale.
-
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă;
-
Legea nr. 764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova.
-
Acte normative în domeniul de specialitate
-
Hotărîrea Guvernului nr.124 din 02.02.2018 cu privire la aprobarea Programului de dezvoltare a controlului financiar public intern pentru anii 2018-2020 și a Planului de acțiuni pentru implementarea acestuia;
-
Legea nr.229 din 23.09.2010 privind controlul financiar public intern;
-
Legea nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
-
Hotărîrea Guvernului nr.1231 din 12.12.2018 pentru punerea îm aplicare a prevederilor Legii nr.270 din 23.11.2018 privinf sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
Actele necesare pentru participare la concurs pot fi depuse până la data de 04 martie 2019, ora 17:00.
Contacte: tel: (0263)24526
E-mail: larisacazan@mail.ru
Adresa poştală: or. Leova str. Independenţei, 5
Persoană de contact: Cazan Larisa