ANUNŢ
Consiliul Raional Leova
anunţă desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice
vacante de specialist superior (în domeniul planificării bugetului și achizițiilor publice)
în cadrul aparatului preşedintelui raionului.
Scopul general al funcţiei:
- Elaborarea devizului de cheltuieli;
- Planificarea și modificarea bugetului;
Sarcinile de bază:
- Elaborarea indicilor de performanță bugetară a aparatului președintelui raionului, DEDTAI, DAARFC.
- Evaluarea rezultatelor executării bugetului și a indicatorilor de performanță bugetară a aparatului președintelui raionului, DEDTAI, DAARFC.
- Întocmirea statului de personal și estimarea cheltuielilor de personal în limita preconizată de bugetul de stat.
- Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă statistice și informațiile statistice lunare, trimestriale și anuale.
- Elaborarea planului anual și trimestrial de efectuare a achizițiilor publice.
- Elaborarea documentației de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică.
- Perfectarea și înregistrarea dărilor de seamă după petrecerea procedurilor de achiziție.
Condiţii de participare la concurs:
Condiţii de bază:
Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul economiei, contabilității.
Vechime în domeniu: 6 luni
Cunoştinţe:
Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţilor publice;
Cunoaşterea programelor de operare la calculator: Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
Cunoaşterea cel puţin a unei limbi de circulaţie internaţională la nivel avansat: citit/scris/vorbit; a limbii ruse la nivel avansat: citit/scris/vorbit/
Abilităţi:
Lucrul cu informaţia, lucrul în echipă, planificarea, organizarea, analiza şi sinteza, elaborarea documentelor, instruirea, motivarea, mobilizarea, soluţionarea problemelor, comunicarea eficientă.
Atitudini/Comportamente:
Respect faţă de oameni; incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune dosarul pentru concurs personal/prin poştă/prin e-mail. Dosarul urmează să conţină:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
- Acte normative în domeniul serviciului public
- Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică;
- Acte normative în domeniul de specialitate
- Legea nr.270 din 23.11.2018 “Privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”;
- Hotărîrea Guvernului nr.1231 din 12.12.2018 “privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”;
- Legea nr.397 din 16.10.2003 “Privind finanțele publice locale”;
- Legea nr.131 din 03.07.2015 “Privind achizițiile publice”;
Actele necesare pentru participare la concurs pot fi depuse până la data de 22.07.2019 ora 17.00
Contacte: tel: (0263) 2-20-58;
(0263) 2-45-26;
E-mail: larisacazan@mail.ru
Adresa poştală: or. Leova str. Independenţei, 5
Persoană de contact: Cazan Larisa
Parlamentul Republicii Moldova
http://parlament.md/
http://gov.md/
Președinția Republicii Moldova
http://www.presedinte.md/
http://cancelaria.gov.md/
http://date.gov.md/
Centrul de Guvernare Electronică
http://egov.md/ro
Registrul de Stat al Actelor Locale
http://actel