ANUNŢ
Consiliul Raional Leova
anunţă desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice
vacante de specialist principal (domeniul juridic)
în cadrul aparatului preşedintelui raionului!
Scopul general al funcţiei:
- Exercitarea controlului de legalitate și evidența actelor emise și adoptate de către Consiliul raional și președintele raionului.
Sarcinile de bază:
- Efectuarea expertizei juridice și avizarea proiectelor de acte normative ale Consiliului raional.
- Elaborarea sau participarea la elaborarea proiectelor de acte normative ce țin de activitatea Consiliului.
- Reprezentarea intereselor Consiliului raional în instanțele de judecată și alte organe, conform împuternicirilor legale oferite de către Consiliul raional Leova.
- Organizarea și desfășurarea activităților întru promovarea politicii de stat în domeniul aplicării corecte a actelor normative, principiilor administrației publice și exercitarea competențelor autorității raionale.
- Oferirea consultațiilor juridice specialiștilor din cadrul APL de nivelul II.
- Întocmirea, verificarea și ținerea evidenței contractelor încheiate între Consiliul raional şi alte autorităţi sau instituţii juridice.
Condiţii de participare la concurs:
Condiţii de bază:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- cunoașterea limbii de stat la nivel avansat și limbii ruse la nivel de comunicare;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, de licenţă, juridice.
Experiență: 1 an
Cunoştinţe:
- Juridice în domeniul administrației publice, legislației civile, funciare, muncii. Posedarea cunoștințelor de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoin, Internet.;
Abilităţi:
Lucrul în echipă, elaborarea documentelor, instruirea, motivarea, mobilizarea, soluţionarea problemelor, comunicarea eficientă.
Atitudini/Comportamente:
Respect faţă de oameni; incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune dosarul pentru concurs personal/prin poştă/prin e-mail. Dosarul urmează să conţină:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Bibliografia concursului:
Actele necesare pentru participare la concurs pot fi depuse până la data de 29 ianuarie 2020 ora 17.00.
Contacte: tel: (0263) 22058; 24524;
E-mail: larisacazan@mail.ru
Adresa poştală: or. Leova str. Independenţei, 5
Persoană de contact: Cazan Larisa
Parlamentul Republicii Moldova
http://parlament.md/
http://gov.md/
Președinția Republicii Moldova
http://www.presedinte.md/
http://cancelaria.gov.md/
http://date.gov.md/
Centrul de Guvernare Electronică
http://egov.md/ro
Registrul de Stat al Actelor Locale
http://actel