Direcția Finanțe din subordinea Consiliului Raional anunță desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de Specialist, secţia elaborarea și administrarea bugetului.
A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiei publice vacante în cadrul Direcţiei Finanţe
a Consiliului Raional Leova
În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Direcţia Finanţe anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Specialist în secţia elaborarea și administrarea bugetului.
Scopul general al funcţiei:
Reglamentarea administrării bugetului sub aspectul respectării clasificației bugetare și a legislației bugetar -fiscale.
Sarcinile de bază ale funcţiei
- Monitorizarea procesului de elaborare a proiectelor de buget
- Monitorizarea procesului de executare a bugetelor UAT de nivelul I și II.
- Monitorizarea corectitudinii prezentării rapoartelor privind executarea bugetului
- Analizarea indicatorilor de performanță
- Verificarea corectitudinii întocmirii listelor tarifare, formării rețelei, statelor și contingentelor
- Întocmirea notei explicative despre îndeplinirea rețelei de state și contngente
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
-
deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
-
posedarea limbii moldoveneşti (de stat) şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu, în special cunosterea limbei ruse la nivel avansat;
-
are capacitate deplină de exerciţiu;
-
nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
-
este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
-
are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respective
-
în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
-
lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
-
nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
-
nu are interdicţia de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorităţii Naţionale de Integritate.
Cerinţe specifice:
-
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente în finanţe, studii economico-financiare;
-
Experienţă profesională: Se acceptă tineri specialişti.
-
Cunoştinţe: în domeniul economico-financiar
-
Abilităţi: abilităţi de utilizare a computerului, și a programelor Excel, Microsoft Word și alte programe.
-
Atitudini/Comportamente: Realizarea sarcinilor şi atribuţiile de serviciu în conformitate cu termenii stabiliti. Manifestarea unui comportament activ şi implicare din propria iniţiativă în realizarea optimă a sarcinilor la nivel de subdiviziune.
-
Alte cerinţe specifice: capacitatea de ași asuma responsabilitatea pentru lucrul efectuat, pentru calitatea şi erorile efectuate.
-
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail Dosarul de concurs, care va conține:
-
formularul de participare;
-
copia buletinului de identitate;
-
copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
-
copia carnetului de muncă;
-
certificatul medical, după caz;
-
cazierul judiciar
Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web: legis.md Anexa nr.1 la Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 sau solicitat la sediul autorităţii publice.
Certificatul medical şi cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declaraţii pe proprie răspundere.
Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs - 21 iulie 2020
Telefon de contact: 0263 21589, 0263 22850
e-mail: dgfleova@mail.ru
Adresa poştală: or. Leova, str. Independenţii nr.5 biroul nr. 28 și 36, persoana de contact: Angela Doba.
Pentru informare suplimentară:
Grila de salarizare cuprinde gradele de salarizare (5), clasele de salarizare (48) şi coeficienţii de salarizare (2,67) 4410 lei, sporuri pentru performanta, conform prevederilor Hotărîrii Guvernului nr. 1231 din 12.12.2018 şi Legii nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de Specialist în secţia elabiorarea şi administrarea bugetului:
-
Constituţia Republicii Moldova (Monitorul Oficial nr.1 din 12 august 1994).
-
Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public (Monitorul Oficial nr. 74-75/243 din 11 aprilie 2008);
-
Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (Monitorul Oficial nr. 230-232/840 din 23 decembrie 2008);
-
Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii şi a intereselor personale (Monitorul Oficial nr.245-246/513 din 30 iulie 2016).
-
Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (Monitorul Oficial nr.55-56/249 din 17 martie 2009);
-
Legea nr. 181 din 25.07.2014 privind finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale (Monitorul Oficial nr.223-230/519 din 08 august 2014)
-
Legea nr. 397-XV din 16 octombrie 2003 privind finanţele publice locale (Monitorul Oficial nr.248-253/996 din 19 decembrie 2003)
-
Clasificația bugetară aprobată prin ordinul MF nr.208 din 24.12.2015 (Monitorul Oficial nr.370-376/2727 din 31 decembrie 2015)
-
Legea nr.270 din 23.11.2018 “privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”.