Ședința Comisiei pentru Situații Excepționale și Comisiei Extraordinare de Sănătate Publică a raionului Leova din 27 martie 2020.
La data de 27 martie 2020, dl Nicolae PRIȚCAN, președintele raionului a convocat ședința de lucru a Comisiei raionale Extraordinare de Sănătate Publică și a Comisiei raionale pentru Situații Excepționale.
În cadrul ședinței s-a pus în discuție Dispoziția nr.6 din 26 martie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova, în urma căreea s-a hotărât:
-
Se interzice începând cu 27 martie 2020 aflarea, în locuri publice, în grupuri mai mari de 3 persoane (cu excepția grupurilor constituite din membrii familiei de gradul I-II în linie dreaptă sau colaterală, concubini sau alte persoane ce au calitatea de reprezentant legal al unuia din membrii familiei);
-
Zilele de 30 martie – 03 aprilie 2020 se declară zile de odihnă pentru toate unitățile din sectorul bugetar, cu excepția:
- instituțiilor medico-sanitare, de sănătate publică și servicii auxiliare pentru instituțiile de sănătate publică, serviciilor de salvare, urgență și de asistență socială;
- autorităților administrative din domeniul apărării naționale, ordinii publice şi securității naţionale;
-
Recuperarea acestor zile se va realiza în modul stabilit de Guvern, după ridicarea stării de urgență;
-
Persoanele care se află în afara domiciliului/reședinței sau altui loc de trai, sunt obligate să dețină asupra sa un act de identitate sau un alt înscris care confirmă identitatea persoanei;
-
Instituțiile/autoritățile responsabile de organizarea și lansarea procesului de plată a pensiilor și prestațiilor sociale (Casa Națională de Asigurări Sociale, Întreprinderea de Stat ”Poșta Moldovei”, Banca Națională a Moldovei, Ministerul Finanțelor (Trezoreria de Stat), structurile teritoriale de asistență socială) vor atrage personalul strict necesar pentru a asigura funcționalitatea procesului;
-
Se stabilește un program special de muncă pentru ÎM ,,Centrul Stomatologic Raional Leova” de la orele 08.30 – 12.30 până la data de 15 mai.