ANUNŢ
Consiliul Raional Leova
anunţă desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice
temporar vacante de specialist secția Administrație Publică în cadrul aparatului preşedintelui raionului
Scopul general al funcţiei:
- Acordă suport metodologic funcționarilor publici din subdiviziunile Consiliului Raional și primăriilor raionului în domeniul lucrărilor de secretariat și perfectării corecte a documentelor oficiale;
- Supravegheaza corectitudinea elaborării documentelor conform instrucțiunilor cu privire la lucrările de secretariat.
- Execută lucrările de secretariat în cadrul aparatului președintelui raionului;
Sarcinile de bază:
- Participă la elaborarea măsurilor privind realizarea programelor de activitate curentă și de perspectivă ale Consiliului raional și serviciilor din subordinea Consiliului raional;
- Participă la organizarea și desfășurarea ședințelor Consiliului raional;
- Efectuează controlul asupra întocmirii și perfectării corecte a documentelor. Execută lucrările de secretariat;
- Participă la elaborarea informațiilor adresate autorităților publice centrale și locale;
- Primește corespondența oficială, o înregistrează în corespundere cu instrucțiunea și o transmite spre examinare președintelui;
Condiţii de participare la concurs:
Condiţii de bază:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- cunoașterea limbii de stat la nivel avansat și limbii ruse la nivel de comunicare;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i s-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, de licenţă, în domeniul Administrație Publică, Juridic, sau alte studii superioare de licentă relevante.
Cunoştinţe:
Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţilor publice;
Abilități de cunoaștere a calculatorului;
Abilităţi:
Perfectarea unui răspuns la circulară, petiție, lucrul în echipă, elaborarea documentelor, instruirea, motivarea, mobilizarea, soluţionarea problemelor, comunicarea eficientă.
Atitudini/Comportamente:
Respect faţă de oameni; incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Dosarul urmează să conţină:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/ sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) cazierul judiciar;
f) declarația pe propria răspundere;
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
- Acte normative în domeniul serviciului public
- Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare;
- Hotărîrea Guvernului nr.618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de
întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și Instrucțiunii-tip
cu privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației
publice centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale Republicii
Moldova;
- Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală ;
Actele necesare pentru participare la concurs pot fi depuse pînă la data de 03.02.2017 ora 17.00.
Contacte: tel: (0263)2-20-48; 2-20-58
E-mail: larisacazan@mail.ru
Adresa poştală: or. Leova str. Independenţei, 5
Persoană de contact: Cazan Larisa
Parlamentul Republicii Moldova
http://parlament.md/
http://gov.md/
Președinția Republicii Moldova
http://www.presedinte.md/
http://cancelaria.gov.md/
http://date.gov.md/
Centrul de Guvernare Electronică
http://egov.md/ro
Registrul de Stat al Actelor Locale
http://actel