ANUNŢ
Consiliul Raional Leova
anunţă desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice
temporar vacante de șef secția Administrație Publică în cadrul aparatului președintelui raionului
Scopul general al funcţiei:
Coordonarea şi asigurarea ajutorului metodologic primăriilor din raion în problemele administraţiei publice, asigurarea pregătirii materialelor pentru şedinţele consiliului raional, asigurarea și organizarea optimă a seminarelor de instruire și a vizitelor reprezentanților APC în teritoriu.
Sarcinile de bază:
- Elaborarea proiectelor de decizii ale Consiliului raional și proiectelor de dispoziții ale președintelui raionului.
- Redactarea și sistematizarea materialelor pentru ședințele consiliului raional, întocmirea materialelor ce urmează a fi examinate la ședințele consiliului raional, conform domeniului de competență.
- Acordarea asistenței metodologice primăriilor și consiliilor locale în organizarea și desfășurarea ședințelor consiliilor locale.
- Organizarea și desfășurarea activităților întru promovarea politicii de stat în domeniul aplicării corecte a actelor normative, principiilor administrației publice și exercitarea competențelor autorității raionale.
- Organizarea și desfășurarea întrunirilor cu reprezentanții APC, primarii și funcționarii publici din primăriile raionului în scopul identificării necesităților acordării ajutorului metodic în organizarea și desfășurarea ședințelor consiliului local.
Condiţii de participare la concurs:
Condiţii de bază:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- cunoașterea limbii de stat la nivel avansat și limbii ruse la nivel de comunicare citit/scris/vorbit;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i s-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, de licenţă, în domeniul Administrație Publică, Juridic, sau alte studii superioare de licentă relevante.
Vechime în domeniu: 2 ani experiență
Cunoştinţe:
Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţilor publice;
Cunoaşterea programelor de operare la calculator: Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
Cunoaşterea cel puţin a unei limbi de circulaţie internaţională la nivel avansat: citit/scris/vorbit;
Cunoaşterea limbii ruse la nivel avansat: citit/scris/vorbit/
Abilităţi:
Lucrul în echipă, planificarea, organizarea, analiza şi sinteza, elaborarea documentelor, instruirea, motivarea, mobilizarea, soluţionarea problemelor în domeniu, comunicare eficientă.
Atitudini/Comportamente:
Respect faţă de oameni, incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune dosarul pentru concurs personal/prin poştă/prin e-mail. Dosarul urmează să conţină:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi sau/de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) declrația pe propria răspundere;
f) cazier judiciar;
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Bibliografia concursului:
· Constituţia Republicii Moldova
· Acte normative în domeniul serviciului public
- Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare;
- Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Hotărîrea Guvernului nr.618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și Instrucțiunii-tip cu privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova;
· Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
- Legea nr.435 din 28.12.2006 privind descentralizarea administrativă;
- Legea nr. 764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
- Legea nr.317 din 18.07.2003 privind actele normative ale Guvernului şi ale altor autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale;
Actele necesare pentru participare la concurs pot fi depuse pînă la data de 22.02.2017 ora 17.00.
Contacte: tel:(0263) 2-20-48; 2-20-58
E-mail: larisacazan@mail.ru
Adresa poştală: or. Leova str. Independenţei, 5
Persoană de contact: Cazan Larisa
Parlamentul Republicii Moldova
http://parlament.md/
http://gov.md/
Președinția Republicii Moldova
http://www.presedinte.md/
http://cancelaria.gov.md/
http://date.gov.md/
Centrul de Guvernare Electronică
http://egov.md/ro
Registrul de Stat al Actelor Locale
http://actel