A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor publice vacante în cadrul Direcţiei Finanţe
a Consiliului Raional Leova
Informaţia necesară:
1. Denumirea autorităţii publice: Direcţia Finanţe a Consiliului Raional Leova
2. Sediul autorităţii: or. Leova, str. Independenţii nr.5 bir.36
3.Denumirea funcţiei publice vacante:
Specialist principal în secţia contabilitate bugetara.
a) scopul general al funcţiei:
§ Asigurarea organizării corecte a evidenţei contabile in institutiile bugetare si APL în conformitate cu prevederile Legii contabilităţii şi altor acte normative ce reglementează domeniul respectiv.
.
b) sarcinile de bază ale funcţiei:
- Organizează şi asigură ţinerea continuă a contabilităţii.
- Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei în baza planurilor de finanţare.
- Asigură controlul asupra utilizării corecte şi eficient a mijloacelor financiare.
- Contribuie la efectuarea inventarierii patrimoniului institutiei.
- Intocmirea notelor de contabilitate si a borderourilor cumulative a Directiei Finante a Consiliului raional Leova.
Cerinţe specifice
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente în: finanţe, finanţe şi bănci, finanţe şi asigurări, bănci şi burse de valori, studii în economie;
Experienţă profesională: staj mimium 12 luni de experienţă profesională în domeniu;
- abilităţi de utilizare a computerului Microsoft Excel.
Cunoaşterea limbei de stat şi a limbii ruse la nivel avansat.
La funcţia de specialist se acceptă tineri specialişti.
Candidaţii, în termenul de 20 zile, depun personal dosarul de concurs, care conţine:
a) formularul de participare; b) copia buletinului de identitate; c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare; d) copia carnetului de muncă; e) certificatul medical, după caz; Relaţii la tel.(0263) 2-28-50. Adresa: or. Leova, str. Independenţii nr.5 bir.36
Termenul de depunere a documentelor –pînă la 10.03.2017
Bibliografia în baza căreia vor fi formulate
întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă
de Specialist în secţia elabiorarea şi administrarea bugetului
1. Constituţia Republicii Moldova (Monitorul Oficial nr.1 din 12 august 1994).
2. Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public (Monitorul Oficial nr. 74-75/243 din 11 aprilie 2008);
3. Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (Monitorul Oficial nr. 230-232/840 din 23 decembrie 2008);
4. Legea nr.16 din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese (Monitorul Oficial nr.72-75/231 din 13 aprilie 2012).
5. Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (Monitorul Oficial nr.55-56/249 din 17 martie 2009);
6. Legea nr.181 din 25.07.2014 finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale (Monitorul Oficial nr.223-230/519 din 08 august 2014)
7. Legea nr. 397-XV din 16 octombrie 2003 privind finanţele publice locale (Monitorul Oficial nr.248-253/996 din 19 decembrie 2003)
Parlamentul Republicii Moldova
http://parlament.md/
http://gov.md/
Președinția Republicii Moldova
http://www.presedinte.md/
http://cancelaria.gov.md/
http://date.gov.md/
Centrul de Guvernare Electronică
http://egov.md/ro
Registrul de Stat al Actelor Locale
http://actel